0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu
      Oblicz koszt dostawy
      Zastosuj kupon

      Proces reklamacyjny w sklepie supergadzety.pl:

      1. Przygotowanie zgłoszenia: Prosimy o przesłanie wiadomości drogą mailową, która będzie zawierać:
        • Imię i nazwisko osoby zgłaszającej lub nazwę firmy
        • Numer kontaktowy
        • Numer zamówienia lub faktury
        • Pozycja na fakturze, której dotyczy reklamacja
        • Ilość reklamowanego towaru
        • Powód reklamacji
        • Oczekiwania klienta
      2. Załączniki: Do wiadomości proszę dołączyć niezbędne załączniki, jak np. zdjęcia uszkodzonych produktów.
      3. Wysłanie zgłoszenia: Przygotowaną wiadomość należy przesłać na adres: wyceny@supergadzety.pl.

      Proszę pamiętać, iż zgłoszenie powinno być kompletne i zawierać wszystkie wymienione powyżej informacje oraz niezbędne załączniki. Przesłanie niekompletnego zgłoszenia reklamacyjnego może skutkować wydłużeniem czasu jego rozpatrzenia.

      Przewijanie do góry
      Wyceń szybko