Proces reklamacyjny w sklepie supergadzety.pl:
- Przygotowanie zgłoszenia: Prosimy o przesłanie wiadomości drogą mailową, która będzie zawierać:
- Imię i nazwisko osoby zgłaszającej lub nazwę firmy
- Numer kontaktowy
- Numer zamówienia lub faktury
- Pozycja na fakturze, której dotyczy reklamacja
- Ilość reklamowanego towaru
- Powód reklamacji
- Oczekiwania klienta
- Załączniki: Do wiadomości proszę dołączyć niezbędne załączniki, jak np. zdjęcia uszkodzonych produktów.
- Wysłanie zgłoszenia: Przygotowaną wiadomość należy przesłać na adres: wyceny@supergadzety.pl.
Proszę pamiętać, iż zgłoszenie powinno być kompletne i zawierać wszystkie wymienione powyżej informacje oraz niezbędne załączniki. Przesłanie niekompletnego zgłoszenia reklamacyjnego może skutkować wydłużeniem czasu jego rozpatrzenia.